dissabte, 30 de maig del 2009

VALORACIÓ PAC 2 I PAC 3



Per la meva futura tasca com a psicopedagoga la PAC 2 i PAC 3 m’han servit per adquirir noves competències necessàries pel desenvolupament de la professió, així com una actualització i formació contínua referent a l’ús de les noves tecnologies des de la vessant educativa.
Per una banda, la PAC 2 m’ha servit per conèixer una eina didàctica que fomenta el treball cooperatiu i la interacció entre el grup, que la podré aplicar tant en la intervenció directa amb el professorat dels centres i equips educatius, com en l’assessorament referent a la intervenció dels professors a l’aula.
Per altra banda, la PAC 3 m’ha servit per reflexionar una mica sobre el procés d’anàlisi de qualsevol eina didàctica referent als aspectes pedagògics en general i, concretament, sobre el tema en qüestió que es vulgui abordar amb l’activitat (en el cas de la PAC 3, la interculturalitat).

Referent a la realització de les dues activitats en el desenvolupament de l’assignatura, cara a un curs vinent proposaria invertir l’ordre d’aquestes dues, ja que, en analitzar les webquest un és més conscient dels potencials d’aquesta eina, així com dels possibles errors que es puguin realitzar, i dels elements innovadors que ajudaran a aconseguir la motivació i la implicació dels/de les alumnes. Per tant, si primer es realitzés la PAC 3 i després la PAC 2, crec que el resultat seria el disseny d’unes webquest molt més riques i interessants a nivell psicopedagògic. Si més no, aquest és la meva opinió des del meu punt de partida de desconeixement total de l’entorn de les webquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada